Razmisljanja jednog psihoterapeuta

09.08.2010., ponedjeljak

Zašto ovaj blog?


Nekih od putnika koji dolutaju na ovaj blog možda će se zapitati to pitanje, ako ne odmah onda kada ga krenu čitati, pa će uvodni post ujedno biti i odgovor na to pitanje. Ali ujedno bih volio i da ovo bude neka uputa o čemu ću ovdje pisati. Često dobijam komentare da bih trebao, ili bolje rečeno morao, pisati blog ili mi ljudi ne vjeruju da ne pišem blog, pa se ljute jer im ga ne želim pokazati. I tako, više na nagovor drugih, odlučio sam se na ovu avanturu. Mada je presudno bilo mišljenje drage mi osobe, koja mi nerijetko služi kao doticaj s realnošću, da bi bilo baš dobro da pišem blog.

Zašto ljudi tako žele da pišem blog iz svoje profesionalne uloge - psihoterapeuta? Generalno se ne može odgovoriti na to pitanje, bez da svakoga posebno analiziram, ali mogu navesti neke dojmove. Neke fascinira kako se snalazim u terapeutskom radu na potpuno neočekivane načine, neki kroz moja razmišljanja otkrivaju nove putove shvaćanja sebe i okoline, dok neki jednostavno žele vidjeti kako bi "šira publika reagirala na moju ekscentričnost", a neki samo vole čitati moje misli.

A upravo te moje misli, odnosno razmišljanja, su ono o čemu ću pisati. Ovo neće biti klasični blog gdje netko dijeli svoju pamet, niti blog gdje netko prepisuje iz knjiga lijepe stvari koje predstavlja kao put uspjeha i spoznaje svemira. A još će manje biti blog gdje ću se baviti problemima posjetitelja i dijeliti savjete. Ne iz razloga jer nemam razumijevanja, nego iz iskustva iz koje me naučilo da mi ne bi bilo dovoljno 25 sati dnevno. Tako da će trenuci kada blog bude izgledao apstraktno to biti samo refleksija mojih misli, a u trenucima kad bude konkretan samo nečija želja da pišem o tome, ali sve će, na nekakav način, kretati iz moje psihoterapeutske epistemologije. No, budućnost će mu ipak primarno oblikovati čitatelji.

A kako ipak u svemu tome i ja moram imati neku motivaciju ili cilj reći ću ovo - ako moje misli, ovaj blog, samo jednu osobu potaknu na razmišljanje njegova će svrha biti ispunjena.

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

url and counting visits
Accurate Visits